Volgers

maandag 28 april 2014

Foto Doos


Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt iets te plaatsen op het blog van Hobbyhome. Ik heb geen kaart voor jullie, maar ik heb een kartonnen theedoos omgetoverd in een foto doos.
Kijk maar even mee


Zo was hij eerst 



Hiervoor het ik alweer het mooie Maja papier gebruikt 
Vintage Autumn Basic


Ook de binnenkant  bekleed en de vakjes gedeeltelijk


De hoeken zijn van Joy 6002/0149
en heb ik bewerkt met Frantage poeder, 
dit geeft een heel leuk effect.


Ik heb diverse roosjes, gebruikt, een swirl van MB,
kralenkoord, lichtroze tule


Een houten label bewerkt met Frantage poeder en rub-ons


Hier nog een foto van bovenaf, de metalen hoekjes zijn van ?
Het ovale lijstje is van Melissa Francis, had ik nog in mijn voorraad.
Alle randen, zowel van het papier als van de doos met Distress Ink,
Walnut Stain bewerkt.


Het is de bedoeling dat ik mijn plaatjes erin ga bewaren,
maar hij staat nog steeds op de schouw te pronken.
Ik ben er heel blij mee.

In de winkel van Hobbyhome kun je nog
t/m Woensdag 30 April genieten van 20% korting op 
het gehele assortiment, dus zoek je nog iets, 
dan zou ik zeker een kijkje nemen.

Fijne dag allemaal,

Groetjes Lia

2 opmerkingen:

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create