Volgers

zondag 22 juni 2014

85 jaar...


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien en dit keer geen ingekleurde digi. Het lijkt wel of iedereen in sfeer is om echte stoere mannenkaarten te maken. Deze kaart speciaal gemaakt voor iemand die vorige week 85 jaar is geworden. Vroeger heeft hij heel wat gekaart, klaverjassen was zijn favoriet. Ik heb de achtergrond gemaakt zoals de moederdag doosjes met folie. De speelkaarten uitgesneden met mijn Silhouette en verder nog een paar mooie mallen gebruikt:
spellbinder
Joy zakhorloge
Joy Gears
Distress-inkt

Aan de binnenkant van de kaart staat de volgende tekst en die heb ik van iemand gepikt, weet alleen niet meer op welk blog ik die tekst had gevonden. Ik vond het een geweldige tekst.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze creatie vinden en ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zondag. Bedankt weer voor jullie bezoek aan ons blog en doe gezellig mee met onze challenge.


1 opmerking:

  1. hoi petra
    een prachtkaart zo gave achtergrond die je maakte en zo een stoere kaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create