Volgers

vrijdag 6 juni 2014




Hallo allemaal,
Vandaag weer een kaartje van mijn hand. 
Een felicitatie kaart voor een 1 of 2 jarige  of voor een pasgeboren baby.......
ik weet nog niet wat de bestemming gaat worden :-)
Maar het is gewoon  een schatje deze Tilda uit de Special Moments serie 2013.

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Toch weer een Go Kreate mal met DP van Maja Design en 
het stempelafdrukje gemaskerd met het boomstronkje van Bildmalarna en
 alles gekleurd met distress ink.
Rond om het stempeltje  een beetje Frantage verwerkt.
De vlaggetjes en letters zijn van Joy.
Onder het bloementoefje zit een takje van Memory Box en
hier en daar nog een paar plakpareltjes verwerkt.
Hekje en vlindertjes zijn van de Magnolia Doohickeys.
Voor de ballon hartjes heb ik 2 X Doo Bee Pops Tilda gestempeld en
 de hartjes uitgeknipt en aan een touwtje gehangen, daar kan dan tzt een cijfer o.i.d. op.

En na een kletsnatte week kunnen we hopelijk genieten van een mooi Pinkster weekend!
Dat is wat ik jullie allemaal wens en bedankt weer voor het bezoekje hier op het HH blog.

Groetjes, Agnes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create