Volgers

vrijdag 19 september 2014

Cadeautjeskaart

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik weer een kaart ter inspiratie aan jullie laten zien. Iedereen doet her en der haar inspiratie op en ik ben aan de slag gegaan met de cadeautjeskaart die in het laatste Noor Magazine stond. Dit is mijn uitwerking geworden:


Gebruikte materialen:

- Stansset ijskristallen Echo Park set #1
- Stans Olive Branches Cheery Lynn Design B146
- Kant, lint, belletjes en bloemetjes

Bedankt voor je bezoekje aan het Hobbyhome Hobbyartikelen Challengeblog. 

Namens het hele team een fijne dag en alvast een goed weekend gewenst!

Liefs, Nicolette

4 opmerkingen:

  1. Gaaf gemaakt, ik heb het patroon ook liggen, maar nog niets van gekomen, superleuk,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een geweldig leuke uitwerking van de cadeautjeskaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO wat heb je dit leuk gedaan Nicolette. Schitterend helemaal top.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat is dit prachtig gemaakt Nicolette. Heel bijzonder en met zoveel mooie combinaties van materialen en kleuren. Ik vind hem schitterend.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create