Volgers

zondag 16 november 2014

Even voorstellen als nieuw DT lid

Mijn naam is Wilma, sommige van jullie zullen mij kennen via mijn blog Wil FrutselBij een van de reacties op mijn blog stond een berichtje van Hanneke of ik haar een mail wilde sturen. Zij heeft mij gevraagd of ik DT lid wilde worden voor haar blog Cards 2 CreateDaar kon ik natuurlijk geen nee op zeggen, want dat vind ik kei leuk om te doen. Supersss !!! Ik kom uit het Brabantse zuiden, woon daar al vanaf mijn geboorte. Ik ben getrouwd, en we hebben samen 2 kinderen een schoonzoon, schoondochter en 2 kleinzoontjes waar we heerlijk van genieten.
Het knutselen zit me in het bloed, en doe ik al van jongs af aan. Tekenen, breien, van alles oppimpen enz. Maar het kaarten maken is toch wel mijn grootste hobby, en doe ik al een aantal jaren. Eerst heel eenvoudig 3D, later borduren en circa 5 jaar geleden ontdekte ik de stansmachine. En ja….toen was er geen houden meer aan, inmiddels zit ik elk vrij uurtje kaarten te freubelen. Ik gebruik verschillende stijlen. Ik hou van vintage, maar stempels inkleuren vind ik ook heel erg leuk. Het maakt me eigenlijk niet uit, als ik maar lekker bezig kan zijn.

Hier heb ik alvast een kaartje om jullie te laten zien, met Magnolia stempeltje. “Happy birthday”.



Een aantal dingen op mijn kaartje is ook in de webwinkel van Cards 2 Create te koop.

Marianne Design crafteble art. nr. 1201 (de grootste bloem hiervan)
Marianne Design Pretty papers bloc Kraft art. nr. PK 9144
Tule ribbon white art. nr. JU 0924


Knutselgroetjes Wilma


13 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je Wil, gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke binnenkomer Wilma, mooi kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma, proficiat met je DTschap en veel succes gewenst....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom, Wilma, in ons team!

    Je eerste kaartje hier is meteen een plaatje. Heel mooi.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk Wilma. Van harte gefeliciteerd met je dt-schap en je laat meteen een hele mooie binnenkomer zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou wilma van harte gefeliciteerd en wens je heel veel creatieve uitspattingen je kaart ziet er erg lief en leuk uit
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig leuk Wilma dat je gevraagd bent om designer te worden bijn Cards2Create
    van harte gefeliciteerd ermee en succes met je nieuwe uitdaging
    Dit is al een geweldig kaartje ....zooooo een mooi ingkleurde Tilda.....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een eer voor je ik wens je heel veel plezier en sucses er mee en dit kaartje is weer helemaal top groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Wil, ik wens je heel veel knutselplezier toe als DT-lid.
    Geniet ervan hoor!

    Groetjes janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!! Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Kreatieve groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Wil gefeliciteerd!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. welkom in ons team Wilma!

    prachtige kaart.

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create