Volgers

zondag 4 januari 2015

Winters kaartje






Hallo allemaal,
Allereerst wil ik iedereen nog en heel voorspoedig en gezond 2015 wensen. Dat het maar een jaar mag worden wat aan je verwachtingen voldoet, dat al je kleine en grote wensen mogen uitkomen.

Nog even een winters kaartje. Ik zag deze digi bij Mo Manning en ik moest haar hebben. Ze is gekleurd met mijn Faber Castell potloden. De kleuren kan ik jullie helaas niet geven ze staan keurig genoteerd op de achterkant. 

Hier nog even de afbeelding van dichtbij.

De volgende mallen heb ik voor deze kaart gebruikt:
Dennentak van Elizabet Craft
De Dennenappels is de mal van tim Holz


Bedankt weer voor jullie bezoek aan ons blog en de lieve  en mooie reactie's die jullie toch elke keer weer voor ons plaatsen. We lezen ze met veel plezier.
Allemaal nog  een fijn weekend en tot de volgende keer.





4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Petra, supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi petra
    ook van deze kant de beste wensen voor 2015 en je kaart met deze lieve digi is geweldig mooi
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje. De open gescheurde ruimte vind ik heel leuk bedacht.
    Ik snap ook heel goed dat je dat deze afbeelding in je collectie moest komen, het is echt een dotje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Petra, geweldig mooi gekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create