Volgers

woensdag 27 mei 2015

Vlinderkaart

Hallo dames, vandaag mag ik weer een kaartje plaatsen hier op ons gezellige challengeblog.

Ik heb deze keer eens gekozen voor een borduurkaart, geborduurd op een vrolijk papiertje, waar ik een rond doorkijkje in gemaakt heb. De stempel is ingekleurd met potloden. Aan de binnenkant heb ik heel gezellig 2 malletjes op elkaar geplakt waarop de vlinder is vastgeplakt. Ook hier de hoekjes gezellig geborduurd. Het labeltje komt van een ander blog wat ik heb uitgeprint. Hier een fraaie strik op gemaakt. Afgewerkt met plakpareltjes.





Gebruikte materialen:
Faber Castell potloden FC-110036-A
Joy zelfklevende parels wit 6020/0001

Verder nog gebruikt:
Roze cardstock, DP van een onbekend merk, vlinder van pinterest, 2,5 cm breed wit Stijn lint, 
0,6 cm roze satijnlint, brad, vierkant frame van Joy, tulpjes frame van Leabilities. 
Borduurgaren in de kleuren paars, roze, zachtgeel, en mosgroen.

Een fijne dag nog dames.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create