Volgers

dinsdag 13 oktober 2015

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien.
Ik heb deze keer met de materialen van Marianne Design 
een kaart gemaakt.


Bovenaan heb ik de mooie druiventros van Petra, LR 0366 
gebruikt. Aan de zijkant een paar wijnglazen, LR 0367.
Het plaatje op de ovale  mal ,LR 0240, geplakt.Het papier
 is van Shabby chic, PK 9121.De tekst "Gefeliciteerd" is van
Nellie Snellen, SD 050. Deze heb ik twee keer uitgestanst
en over elkaar heen geplakt.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Leuk dat jullie een bezoekje brachten aan ons blog.
Fijne dag en tot de volgende keer!

Groetjes Ina

5 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Ina, Oktober/ wijnmaand, hoe toepasselijk,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Ina, past heel goed voor een man, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina, wat een mooie kaart weer!
    Leuk de wijn en de trossen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Het ziet er allemaal uitnodigend uit.
    Lia B.xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create