Volgers

dinsdag 24 november 2015

Flessenhanger

Hallo allemaal,

Ik heb deze keer een flessenhanger gemaakt.
 Ik heb de flessenhanger in kerst/winter sfeer gemaakt.
Wel toepasselijk rond deze tijd van het jaar.
Ik heb de flessenhanger van MD, LR 0367, gebruikt 
en die breder en langer gemaakt.


Het papier wat ik heb gebruikt is het pretty paper bloc,
Nordic Winter. Op de creatable LR 0279 een plaatje van
Mattie geplakt. Onder deze mal de dennenboom ,
Creatable LR 0379. Ik heb de dennenbomen twee keer
uitgestansd. Bovenaan de ijster , Creatable LR 0125, in 
kraftpapier en blauw designpapier.
De hertjes,Creatable LR 1289, vond ik wel goed bij het 
plaatje passen. Onder de mal ook de andere ijster,
creatable LR 0185, van MD geplakt.


Op de dennnenbomen en het hertje heb ik  Foam Ball Glay  Glitter gedaan.

Denken jullie nog aan onze laatste challenge.
Daar is het thema alles mag. Niet zo moeilijk,
dus doe gezellig mee.

In de webwinkel zijn nu heel veel artikelen afgeprijsd.
Dus neem eens een kijkje.

Weer bedankt voor het langskomen en een fijne dag!

Groetjes Ina

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ina,

    Wat een prachtige flessenhanger heb je gemaakt mooie mallen gebruikt.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie flessenhanger!! heel mooi
    groetjes Petra
    pvscreativelife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create