Volgers

zondag 6 oktober 2013

Een Baby Tag ....??!!!

Goedemorgen op deze mooie zondag .
Vandaag geen kaartje van mij maar  een Tag Ik heb er ooit een eerder gemaakt .Het is eigenlijk wel heel leuk maar ik denk dan ......wat doe ik er mee??!!! Mischien aan een leuk kadootje hangen ??!!! Geen idee maar wel een keer leuk om te maken .

Ik begon met het dit leuke stempeltje van Nellie Snellen en ook nog in de aanbieding .
Ingekleurd met mijn potloden en toen zal ik wel of zal ik niet van dat frantage erop doen en ja toch maar gedaan .
Twee maten Spelbinders gebruikt .En het afdrukje zelf ook eerst met de spelbinder cirkel uitgestanst .En mijn leuke Dolly stans maar weer een gepakt.
Het leuke papier is van Eline,s buitenhuis Nog een leuk hoekje erop van een stans van Joy Franse Lelie .En daar nog wat druppels met de pearl pen op.
De letters uitgestanst dat is een oude mal van de Quik cuts deze heb ik een paar keer gestanst en toen opelkaar geplakt zodat ze wat dikker zijn.
De grote bloem is van koffiefilters met een stans van Joy de roosjes zijn kant en klaar en het takje is een stans van Joy en kan je hier vinden .
En tot slot een grote strik met een hartje van deze stans.


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden .
Fijne zondag
Groetjes Marcella

4 opmerkingen:

  1. Vind 'm super schattig geworden, Marcella. Wat zal dat een blikvanger zijn als je het aan een cadeautje hangt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastische mooie tag, geweldig zoals je dit gemaakt hebt. Ik vind het heerlijk om tag te maken, lekker "buiten" de lijntjes te gaan zoals ik dat noem. en....ik verstuur ze gewoon als kaart hoor, wat grotere enveloppen en het is weer eens iets anders om te versturen ipv een ronde of vierkante, langwerpige kaart.
    Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende tag, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create