Volgers

dinsdag 8 oktober 2013

Mijn tweede Kerstkaartje, het begin is er....

Goedemorgen allemaal, vandaag laat ik jullie weer zo'n gave Besties zien, ik vind ze toch zo super leuk om in te kleuren, wederom met de copics, het papier is van Pion Design en ik vind persoonlijk de kleuren combi blauw/bruin voor kerst zo leuk, het komt toch een beetje ijzig over.




uit Hanneke haar winkel heb ik de volgende producten gebruikt:
De vlinders zijn van martha stewart
de schattige belletjes rechtsboven vind je hier
De label is nieuw van joy
De ijskristal rand links is ook van joy
De parels mogen natuurlijk ook niet ontbreken
en de xmas stempel is bewerkt met embossing

Jullie weer super bedankt voor het langskomen en groetjes Tinie

3 opmerkingen:

  1. Hoi Tinie wat is ze leuk,het kerstmeisje heb je mooi ingekleurd en ze staat mooi te zijn tussen al die mooie spulletjes die je ter decoratie hebt gebruikt,er valt echt veel te zien...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een beeldschone kerstkaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create