Volgers

zaterdag 9 november 2013

Nog even geen kerstkaartje!


Hallo allemaal,
Vandaag is het mijn beurt om hier een kaartje te laten zien. Ik heb gekozen voor een kaartje met een mooie Bestie. Hanneke heeft er in haar shop velen staan, maar diegene die ik heb gebruikt kun je hier vinden.
Het is nog geen kerstkaartje en ik vrees dat ik er nog hard tegenaan moet maar mijn motto is: doen waar je zin in hebt. Dus het zal best wel goed komen met die kerstkaartjes!
En een Bestie inkleuren is voor mij een leuke uitdaging aangezien ik normaal altijd Magnolia's inkleur.
Verder heb ik op dit kaartje een Spellbinders mal gebruikt: Fleur de Lis Squares
Marianne Design heeft een Anja Style Stencil FE6119 en deze heb ik ooit in een goodybag gehad. Ik heb hem gebruikt aan de boven kant van de kaart (embossen en uitsnijden met de hand)
Natuurlijk mag de vlinderrand niet ontbreken van Joy.
Deze mooie Bestie heb ik ingekleurd met Twinking H2O's:Royal Satin, Lemongrass en Ginger Peach en Distress inkt: Tattered Rose, Vintage Photo, Frayed Burlap
Op de vleugels en in haar oogjes heb ik het op laten lichten met Stickles Star Dust.
Van een taartrandje heb ik een hartje geknipt onder de paarse strik.
Het papier is deels van Maja Design. 
Silicone molds zijn leuk met klei te gebruiken en Hier kun je er verschillende vinden in de shop.

Dat was het voor vandaag! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor jullie bezoekje aan ons blog en een fijn weekend!

Tot een volgende keer,

xoxo Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create