Volgers

donderdag 7 november 2013

Prima Doll



Hallo allemaal,



Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Ik heb eens iets heel anders gemaakt, dan jullie van mij gewend zijn.

Dit keer heb ik een grote tag gemaakt met een stempel van Prima Doll. Ik heb het jurkje gestempeld op grijs papier en de schaduwen gemaakt met mijn potloden. Vervolgens heb ik de rok en dan het motief bewerkt met een grijs potlood gewoon gekriebeld, vervolgens met een witte gelpen witte stippen gezet. Het jurkje heb ik uitgeknipt en opgeplakt op de pop. De schoenen heb ik ook bewerkt met de witte gelpen.

Hier de pop nog van dichtbij.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik vind haar wel leuk geworden.



Op deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
De tag is zelfgemaakt met te gekke krijtjes. Bewerkt met mal en stempel.
Marianne Design hekjestandaardhartjes
Joy bloembloem 2swirl
Faber Castell potloden, witte gelpen


Ik wens iedereen nog een fijne dag, bedankt weer voor jullie bezoek aan ons blog.
Doe gezellig mee met onze challenge "Alles mag" . Hoe makkelijk is dat en er is weer een leuke prijs te winnen een mal van Spellbinder.
Als je de kaart plaats check nog even of je de banner van de hobbyhome-hobbyartikelen  challengeblog op je eigen blog geplaatst hebt.


Groetjes,
Petra

4 opmerkingen:

  1. Wat een super tag zeg,Petra t'is echt te gek, en het inkleuren wauw

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie! Dit is wel ff kei gaaf gemaakt zeg. De heldere kleuren op de achtergrond... helemaal super.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi gemaakt. schitterend om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create